Кава в зернах Starbucks
З виникненням у США в 2000-х роках «третьої кавовій хвилі» в області виробництва кави, представники якої зробили акцент на високу якість кавових зерен, ручної помел і більш легку обжарку, Starbucks не відмовилася від приготування еспрессо в автоматичних кавоварках з міркувань ефективності та безпеки.
Компанія Starbucks стала прибутковим підприємством в Сіетлі на початку 1980-х років, і, незважаючи на економічний спад, який супроводжував розширення діяльності на Середній Захід і в Британську Колумбію в кінці 1980-х, компанії вдалося відновити прибутковість з початком діяльності в штаті Каліфорнія на початку 1990-х років. Перша торгова точка Starbucks за межами Північної Америки була відкрита в Токіо в 1996 році; згодом закордонна мережа склала третину торговельних підприємств компанії.